VOORSTELLING
WAT IS DE DUUR VAN DE VOORSTELLING?
De duur van de voorstelling is ongeveer 160 minuten (inclusief pauze).
IS ER PAUZE VOORZIEN?
JA. Er is een pauze voorzien tijdens de voorstelling, de bar in de foyer zal dan geopend zijn.
VANAF WELKE LEEFTIJD KAN IK KOMEN KIJKEN?
Wij verwelkomen graag het hele gezin. Wij raden aan om kinderen ten vroegste mee te brengen vanaf 5 jaar, voor jongere kinderen is de voorstelling minder geschikt.
HEB IK EEN VASTE ZITPLAATS IN DE THEATERZAAL?
JA. De plaats die u bij de bestelling van uw tickets hebt gekozen en dus ook op uw ticket vermeld staat, is ook de stoel waar u effectief op dient plaats te nemen. Bij aankomst in het theater zal uw ticket gescand worden.
IK HEB MOEITE OM TRAPPEN OP TE LOPEN. IS DIT EEN PROBLEEM VOOR HET BIJWONEN VAN DE VOORSTELLING?
NEEN. Zowel het domein als de foyer, de zaal en de sanitaire voorzieningen zijn makkelijk bereikbaar en rolstoeltoegankelijk. Laat ons dit zeker weten tijdens uw reservatie, wij bezorgen u dan een zitplaats (indien beschikbaar) op de begane grond zonder opstapje. Onze hosts/hostessen helpen u graag op een veilige manier om u naar uw plaats te begeleiden. Neem contact met ons op om u te verzekeren van een gelijkvloerse zitplaats.
KAN IK TIJDENS DE VOORSTELLING DE ZAAL VERLATEN?
Enkel indien nodig. We vragen om dit zoveel mogelijk te vermijden, om de voorstelling niet te storen. Zorg wel dat u de andere bezoekers niet stoort bij het verlaten en terug betreden van de zaal.
TICKETS
KAN IK EEN FACTUUR KRIJGEN?
JA. Het is mogelijk om bij je bestelling een factuur aan te vragen via ons ticketsysteem. De factuur wordt opgestuurd nadat je bestelling definitief is.
ZIJN ER PLAATSEN VOORZIEN VOOR MINDERVALIDEN?
JA. Bij elke voorstelling kunnen een beperkt aantal rolstoelplaatsen voorzien worden. U kunt hiervoor contact opnemen met ons via musical@asfactory.be
KAN IK TELEFONISCH RESERVEREN?
NEEN. Op dit ogenblik is het niet mogelijk om tickets telefonisch te reserveren. Wij vragen je om je tickets online te reserveren.
KAN IK TICKETS INRUILEN OF TERUGBETAALD KRIJGEN?
NEE. Aangekochte tickets worden niet ingeruild of terugbetaald. In het geval je een annulatieverzekering hebt gekocht bij jouw tickets, controleer dan jouw bevestigingsmail voor meer instructies.
IK KRIJG EEN MELDING DAT “ALLE TICKETS IN RESERVATIE ZIJN”. WAT WIL DAT ZEGGEN?
Op dat moment zijn alle tickets geboekt door bezoekers op onze ticketshop, echter nog niet alle bestellingen zijn finaal bevestigd. Het zou dus kunnen dat er alsnog tickets vrijkomen. Enkel wanneer er “uitverkocht” staat zijn er definitief geen tickets meer beschikbaar.
IK HEB EEN TECHNISCH PROBLEEM BIJ HET PLAATSEN VAN MIJN BESTELLING.
Neem contact op met de klantendienst van onze partner Tickoweb: geef zoveel mogelijk informatie (url waar je de tickets wil bestellen, welk probleem ervaar je + eventueel een screenshot, jouw gegevens).
TICKETS NIET ONTVANGEN?
Indien je online tickets hebt aangekocht, worden jouw tickets automatisch opgestuurd na de betaling. Mocht je deze niet onmiddellijk terugvinden in jouw mailbox, controleer dan zeker jouw spam inbox of ongewenste mail. Mocht je deze nadien toch niet vinden kan je steeds contact opnemen via musical@asfactory.be.
IN HET THEATER
KAN IK TER PLAATSE NOG EEN TICKET VOOR DE VOORSTELLING AANKOPEN?
NEEN. Er wordt geen ticketverkoop ter plaatse gerealiseerd. De tickets zijn online wel nog te koop, zolang de voorraad strekt, tot 5 minuten voor de aanvang van de voorstelling.
HOEVEEL BEZOEKERS LATEN JULLIE TOE IN DE ZAAL?
De voorstellingen gaan door aan volle capaciteit. We houden het wel bewust kleinschalig en ontvangen graag verschillende kleine groepen. Er zijn 106 tickets beschikbaar per voorstelling.
IS DE VESTIAIRE GEOPEND?
JA. Jassen en paraplu’s kunnen meegenomen worden in de zaal. Rugzakken en andere grote tassen mogen niet meegenomen worden naar het theater.
ZIJN ER LOCKERS BESCHIKBAAR OM ONZE SPULLEN ACHTER TE LATEN?
NEEN. Er zijn geen lockers beschikbaar.
ZIJN ER TOILETTEN BESCHIKBAAR?
JA. De toiletten zijn beschikbaar en zijn ook rolstoeltoegankelijk.
HOE LAAT VOOR AANVANG MOET IK AANWEZIG ZIJN IN HET THEATER?
De inkomdeuren van het theater openen 1 uur voor aanvang van de show, de zaaldeuren zelf 10 minuten voor aanvang van de voorstelling. Laatkomers zullen de zaal kunnen betreden onder begeleiding van het zaalpersoneel en op het ogenblik dat de veiligheid het toelaat.
KAN IK MET CONTANT GELD/MET DE KAART BETALEN IN HET THEATER?
JA. Het is in onze foyer mogelijk om zowel met bancontact als met cash geld te betalen.
KAN IK NA DE VOORSTELLING NOG EVEN NAPRATEN EN IETS NUTTIGEN IN DE FOYER?
JA. We nodigen u hiertoe zelfs graag uit! U kan plaatsnemen aan een tafel en iets bestellen aan onze bar.